Gulasz warzywny

PrintFriendly

gulasz warzywny

Lekkie danie, które świetnie sprawdzi się nawet przed treningiem. To apetyczna porcja warzyw, idealna na sezon jesienny, kiedy wszystkie składniki są łatwo dostępne. Smakuje wybornie i jest naprawdę sycące. Warto podawać je np. z chlebkiem typu pita.

Składniki:
średni bakłażan
średnia cukinia
mała papryka czerwona
cebula
ząbek czosnku
5 pomidorków koktajlowych
około dwóch łyżek posiekanej natki pietruszki
sól i pieprz do smaku
przecier pomidorowy (pół kartonika)
oliwa z oliwek do smażenia

Przygotowanie:
Cebulę zeszklić z czosnkiem, przełożyć do rondelka. Bakłażana i cukinię obrać, smażyć na oliwie z oliwek aż będą miękkie, zmieszać z cebulą i czosnkiem. Paprykę pokroić drobno, podsmażyć, dodać do reszty warzyw. Warzywa zalać przecierem pomidorowym, dodać pokrojone pomidorki koktajlowe, natkę pietruszki, doprawić solą i pieprzem. Dusić chwilę na wolnym ogniu. Można dodać trochę wody, jeśli potrawa jest zbyt gęsta.

PrintFriendly

Leave a Reply

Be the First to Comment!