Bananowy koktajl regeneracyjny

PrintFriendly

koktajl-regeneracyjny
Smaczny i pożywny koktajl regeneracyjny, świetnie sprawdzi się tuż po treningu i uzupełni niedobór węglowodanów. Jego przygotowanie zajmie Wam zaledwie parę minut.

Składniki:

400ml mleka kokosowego
1 dojrzały banan
2 łyżeczki kawy zbożowej Inka
szczypta prawdziwej wanilii
szczypta cynamonu

Przygotowanie:

Mleko kokosowe powinno być schłodzone w lodówce, dzięki czemu będzie gęstsze. Odlewamy 250ml mleka kokosowego i blendujemy je z bananem, szczyptą wanilii oraz cynamonu. Pozostałą część mleka kokosowego blendujemy z dwoma łyżeczkami kawy zbożowej. Przelewamy do pucharka najpierw masę bananową, a następnie kawową, posypujemy cynamonem.

PrintFriendly

Leave a Reply

3 Comments on "Bananowy koktajl regeneracyjny"


Guest
Ania
07/04/2015

Czy myślisz, że jak zamienię mleko kokosowe na zwykłe to nie będzie zbyt rzadkie? Niestety kokosów nie zdzierżę, a mam na ten koktajl straszną ochotę!

Author

Można użyć jogurtu naturalnego, najlepiej jakiegoś gęstszego (proponuję łagodny jogurt grecki). Ze zwykłym mlekiem może być trudno utworzyć warstwy – część z kawą zbożową będzie po prostu płynna.

Guest
Ania
08/04/2015

Oh oui, zrobię dla mojego F. ;)